Serwis www National Sales Congress
Wykonane prace
identyfikacja wizualna
W oparciu o platformę WordPress stworzyliśmy represywny serwis dla wydarzenia National Sales Congress. Serwis skierowany jest do uczestników wydarzenia, przedsiębiorców, właścicieli firm oraz przedstawicieli wyższej kadry menadżerskiej, dla których jest to podstawowe źródło informacji wydarzeniu. Tworząc serwis dla NSC skupiliśmy się na przygotowaniu przejrzystego układu treści, intuicyjnym interfejsie użytkownika oraz czytelnym ułożeniu treści.
Strona targów dzieli się na część przeznaczoną dla wystawców oraz dla odwiedzających. Wystawcy dowiedzą się z niej, jak zapisać się na targi oraz w jaki sposób promować markę. Odwiedzający zaś zapoznają się z programem oraz ideą wystawy. Na stronie targów zawarliśmy także dokładne dane kontaktowe, których nie trzeba szukać w stopce. Wizualna strona serwisu korporacyjnego nie przytłacza, ale przywodzi na myśl profesjonalizm, co wskazuje na rozmach oraz znaczenie imprezy.